Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo Sowiogórskie” w związku z planowanym ogłoszeniem naboru wniosków (od 17.03.2014r. do 31.03.2014r.) na Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju, tj. na operacje:
- które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, tzw. „Małych Projektów”
informuje o możliwości wzięcia udziału w bezpłatnym szkoleniu dla potencjalnych oraz obecnych beneficjentów
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: 11 MARZEC 2014 ROKU GODZ. 11:00
Biuro „Partnerstwa Sowiogórskiego” ul. Główna 83, 57 - 430 Jugów
Biuro czynne: pn – pt w godz. 7.30 – 15.30 Tel/fax.: 74 87 16 150
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o zakwalifikowaniu się na szkolenie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Potwierdzenie o możliwości uczestnictwa zostanie przekazane pocztą elektroniczną bądź drogą telefoniczną na wskazany w zgłoszeniu kontakt.
Szkolenie skierowane jest dla potencjalnych wnioskodawców celem zapoznania ze specyfikacją i zagadnieniami dotyczącymi przygotowania i rozliczania wniosków o przyznanie pomocy w ramach operacji: Małe projekty
Zainteresowanych udziałem prosimy o obowiązkowe wypełnienie formularza deklaracji uczestnictwa.
TERMIN I TRYB SKŁADANIA DEKLARACJI: 7 marzec 2014 roku do godz. 13:00
Za pośrednictwem formularza >>>> pobierz formularz deklaracji uczestnictwa
PROGRAM SZKOLENIA : >>> pobierz program (PDF)
11:00 – 11:10 – Przywitanie i omówienie programu;
11:10 – 11:20 – Co to jest Leader, LGD i LSR, w ramach PROW 2007-2013;
11:20 – 11:45 - Lokalna Strategia Rozwoju – „małe projekty” a cele oraz przedsięwzięcia, lokalne kryteria wyboru operacji, harmonogram konkursów;
11:45 – 12:30 - Zasady i reguły wsparcia dla operacji „małe projekty” - Beneficjenci, Warunki i tryb przyznania pomocy, Koszty kwalifikowane oraz niekwalifikowane, Wysokość dofinansowania;
12:30 – 12:45 – przerwa;
12:45 – 13:30 – Omówienie zakresu zadań możliwych do sfinansowania w ramach operacji „małe projekty”;
13:30 – 14:15 – Omówienie najważniejszych zasad dotyczących rozliczania projektów – konstrukcja Wniosku o płatność, zasady opisywania rachunków, etc.;
14:15 – 14:30 – przerwa;
14:30 – 15:15 – Warsztaty i konsultacje – omówienie formularzy wniosku dla operacji „małe projekty”, omówienie załączników oraz jego wypełnianie – omówienie najczęściej popełnianych błędów przy realizacji i rozliczaniu projektów, konsultacje pomysłów na operacje w ramach „małych projektów”;
15:15 – zakończenie szkolenia.